Tuesday, October 23, 2012

သီတင္းကၽြတ္မွာ မိမိရဲ႕ Destop ေပၚမွာ ဆီမီး မီးပံုးေလးေတြ နဲ႕ ဘုရားကိုပူေဇာ္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။

















ဒီ တစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာေတြရဲ႕ ဆယ္ႏွစ္လ ရာသီထဲမွာ တစ္ခုအပါအ၀င္ျဖစ္တဲ့ သီတင္းကၽြတ္လမွာ ကၽြန္ေတာ့ Blog ကို ဖတ္ရႈေပးၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ကလက္ေဆာင္ေလးတစ္ခုေပးပါရေစဗ်ာ။အဲ့ဒီ သီတင္းကၽြတ္လေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ျမန္မာေတြရဲ႕ အေပ်ာ္ရဆံုးလေလးတစ္ခုလဲျဖစ္ပါတယ္။မီးပံုးပ်ံေတြ လႊတ္လိုက္ ဘုရားမွာ ဆီမီးေတြ ပူေဇာ္လိုက္နဲ႕ အိမ္ေတြမွာ မီးပံုးေလးေတြ ခ်ိတ္လိုက္နဲ႕ အလြန္က်က္သေရ ရွိေသာ လေလးတစ္လ လို႕လဲေျပာလို႕ရပါတယ္ဗ်ာ။အဲ့ဒီ လေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အတြက္အေၾကာင္းအရင္းႏွစ္ရပ္ရွိပါတယ္။တစ္ခုက မိမိတိုရဲ႕ မိဘ ဆရာ နဲ႕ ျမတ္ဗုဒၶအတြက္ ကိုယ္က်ဴးလြန္တဲ့အျပစ္ေတြကို ေဆးေၾကာ၀န္ခ်ေတာင္းပန္တဲ့ လေလးတစ္ခုလဲျဖစ္ပါတယ္။ေနာက္တစ္ခုက မုန္႕ဖိုးရဖို႕အတြက္ေပါ့ဗ်ာ။။ဟဲ ဟဲ။ေနာက္တာေနာ္။အဲ့ဒီလို လေလးမွာ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕လို လူေတြအတြက္ ဘုရားဆီမွာ ဆီမီးေလးေတြ ပူေဇာ္ခ်င္ၾကတာေတာ့ အမွန္ပါပဲ။သူမ်ားေတြက အိမ္ေတြ မွာ ဘုရားဆီးမီး ေလးေတြ ပူေဇာ္ၾကတာကို အားမငယ္ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္က လက္ေဆာင္ေလး ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။မိမိ ကြန္ပ်ဴတာ Destop မွာ ေအာက္ကပံုေလး အတိုင္းပူေဇာ္ခ်င္ပါတယ္ဆိုတဲ့ သူေတြအတြက္ေတာ့ လိုခ်င္ရင္ ေအာက္မွာ Download ရယူလိုက္ပါေနာ္။

Download Here

1 comment: